Strona główna | O nas | O marce Dilmah | O marce Saquella | O dostawie | O płatnościach | Regulamin | Pomoc | Kontakt
 
 
Herbata Dilmah Sklep internetowy. Zielona herbata, czarna herbata, akceesoria, filiżanki.

Pomoc

Zapraszamy Państwa do współtworzenia działu "Pomoc". Będziemy tu zamieszczać najczęściej zadawane pytania i poruszane problemy, wraz z odpowiedziami naszych ekspertów.

1. Czy mogę oglądać menu produktów bez konieczności ciągłego przeładowywania strony?

Oczywiście. Możecie Państwo wędrować po menu produktów w poszukiwaniu interesującej Was kategorii bez konieczności przeładowywania strony przy każdym kroku. Szybkie zwijanie i rozwijanie menu nastąpi, gdy będziecie Państwo klikać nie bezpośrednio na nazwę kategorii (np: "Herbaty"), tylko na bordową przestrzeń wokół nazwy (w ramach menu). Wybraną kategorię można natomiast otworzyć przez kliknięcie bezpośrednio na nazwę tej kategorii.

2. Na stronie głównej sklepu widzę tylko kilka "nowości" i "bestsellerów", czy nie ma ich więcej?

Prosimy kliknąć bezpośrednio na nazwy "Nowości" lub "Bestseller" widoczne na stronie głównej. To spowoduje otworzenie danej kategorii - widoczne będą wszystkie produkty oferowane w tej kategorii.

3. Czy oferowane produkty można gdzieś obejrzeć "na żywo"?

Oczywiście! Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego i jednocześnie kawarni "Herbata i Kawa" przy ulicy Waryńskiego 28 w Warszawie. Sklep czynny jest w dni robocze w godzinach 10-19, a w soboty w godzinach 10-18.  W sklepie stacjonarnym obowiązują te same ceny katalogowe, co w sklepie internetowym. Akcje promocyjne oferowane przez sklep internetowy i sklep stacjonarny mogą się różnić.

Zapraszamy!